پیروزی‌های امیدوارکننده‌ای داشتیم/ برای بازی‌های بعد آماده‌ایم

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز رضایت از برد تیمش در دو بازی نخست، از آمادگی این تیم برای بازی‌های هفته بعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد بعد از کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های رعد پدافند ساری و آریوبرزن، با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود اظهار کرد: این دو پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود. از یک طرف ملی‌پوشان امید خود را در اختیار نداشتیم و از سوی دیگر در بازی دوم نیز به تعدادی از کشتی‌گیران اصلی خود استراحت دادیم؛ اما نتیجه هر دو بازی را از آن خود کردیم.

وی ادامه داد: بازی‌های هفته اول برای ما خودباوری و امتیاز خوبی داشت و حالا خود را برای بازی های هفته دوم آماده می کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد در ادامه با اشاره به وضعیت تشکیل این تیم گفت: کمال جوانمرد (مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی) وضع مالی ما را می‌داند و قطعا درک می‌کند که اختلاف مالی بین قرارداد بازیکنان ما با بازیکنان تیم‌های رقیب چقدر است. حضور وی در سالن برگزاری مسابقات بسیار ارزشمند بود و روحیه خیلی خوبی به بازیکن ما داد.

قدرتی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال شدیم که وی پیش ما حضور داشت و بازیکنان هم حمایت دانشگاه آزاد را احساس کردند. امیدواریم در فصل آینده مسابقات، بودجه بهتری نصیب تیم ما شود.

وی با اشاره به بازی‌های هفته بعد گفت: هفته آینده باید در نوشهر میهمان رعد پدافند باشیم و بازی بعدی را هم با تیم سینا صنعت ایذه انجام دهیم. برای هر دو بازی آماده هستیم و می‌کوشیم در روزهای بعد در تمرینات به تیم فشار نیاوریم تا با حداقل خستگی روانه نوشهر شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030653

وب گردی

وب گردی