PES 2020 رایگان برای اندروید

بازی محبوب PES 2020 به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کنسول‌های بازی همچنان محبوب هستند. با این حال محبوبیت بازی های موبایلی همچنان در حال افزایش هستند. به لطف بازی های موجود در مارکت برنامه های اندرویدی و اپل، احساس می کنیم کنسول ها وارد جیب ما شده اند. یکی از این بازی ها PES 2020 است. PES 2020 در مارکت های اندرویدی عرضه شده و مهم‌تر از آن این که در لیست بازی های رایگان قرار گرفته است.

PES 2020 به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد

این بازی از لحاظ فنی تحت عنوان eFootball PES 2020 منتشر شده است. ورود PES 2020 به تلفن های هوشمند، بازیکنان بازی های موبایلی را بسیار خوشحال کرد. بازی رایگان است؛ اما پرداخت های خرد در آن وجود دارد و محدودیتی برای ساعت های سرگرم کننده ای که ارائه می دهد وجود ندارد. بازی تقریباً به فضایی حدود 1.5 گیگابایت نیاز دارد و نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. فقط از منطقه زندگی خود وارد شوید، زبان و کیفیت گرافیک برای انتخاب کافی است.

بازی این امکان را به شما می دهد که اگر می دانید چگونه بازی کنید‌ و از بخش آموزش پرش کنید. این بازی کنترل های مختلفی را برای هر گیم پلی به شما ارائه می دهد. این کنترل ها به عنوان مربی یا بازیکن به دو دسته تقسیم می شوند. گرافیک ها و کنترل ها بسیار خوب به نظر می رسند.

متأسفانه بازی به شما امکان نمی دهد با دوستان خود در شبکه Wi-Fi بازی کنید.

می توانید بازی را از صفحه Google Play در اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030667

وب گردی

وب گردی