آخرین آمار ورودی و خروجی زائران از مرزها

دبیر ستاد اربعین حسینی به تشریح آخرین جزئیات از تردد زائران در مرزهای چهارگانه و همچنین تردد هوایی کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد محمدی فر با اشاره به آمار ورودی و خروجی مرزها در روز شنبه ۲۷ مهر ۹۸ گفت: امروز شنبه ۹۹ هزار و ۶۲۴ نفر وارد کشور شده و در همین روز ۳ هزار و ۳۳۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی با اشاره به تعداد زائرانی که از مرز مهران تردد کرده اند، گفت: ۵۸ هزار و ۲۰۱ زائر امروز از مرز مهران وارد کشور شده و ۸۰۴ نفر از این مرز از کشور خارج شده اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۸۰ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده و همچنین ۳۶۰ نفر از همین مرز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: ۲۲۹ نفر از مرز خسروی وارد کشور شده و ۱۱۷ نفر از کشور خارج شده اند و همچنین ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر از مرز چذابه وارد کشور شده و از همین مرز ۱۷۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر با اشاره آخرین آمار تردد هوایی گفت: ۲ هزار و ۶۱۱ نفر از طریق مرز هوایی امروز وارد کشور شده و هزار و ۵۷۹ نفر از مرز هوایی از کشور در امروز خارج شده اند.

دبیرستاد اربعین حسینی با اشاره به تعداد زائران خارج شده از کشور گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده و از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۱۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر در پایان گفت: همچنین از اول ماه محرم 2میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۹ نفر و از اول ماه صفر ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۵۷ نفر وارد کشور شده اند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1030669

وب گردی

وب گردی