آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت پیاده‌روی جاماندگان اربعین

فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش کامل پلیس برای تأمین امنیت و نظم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص تمهیدات پلیس تهران برای تسهیل در حضور شهروندان در راهپیمایی جا ماندگان اربعین حسینی گفت: پلیس تهران به عنوان مسئول برقراری امنیت جاماندگان اربعین، برنامه‌ریزی مفصلی انجام داده و از نیمه شب، مسیرهای راهپیمایی از نظر انتظامی و امنیتی پاکسازی شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی به طور جامع،‌ کامل و مفصل طراحی شده و همکاران بنده از ساعت 6 صبح امروز با حضور صد در صدی آماده تأمین امنیت و ایجاد نظم و انضباط در مسیر راهپیمایی هستند.

فرمانده انتظامی پایتخت به حضور پرشور راهپیمایان تهرانی اشاره کرد و گفت: حجم گسترده و بی‌نظیری از راهپیمایان را شاهد هستیم که از مسیرهای مختلف وارد مسیر اصلی که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است، شده و در صدد هستند تا راهپیمایی اربعین حسینی را انجام دهند.

سردار رحیمی به حضور پررنگ و اعمال محدودیت‌های اعمال شده در مسیرهای راهپیمایی پرداخت و اعلام کرد: تا ساعت 14 امروز تمهیدات و محدودیت‌ها در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی که مسیری 14 کیلومتری است، اعمال خواهد شد.

وی گفت:‌ از ساعت 14 محدودیت‌ها مرتفع خواهد شد به جز اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که حضور مأموران پلیس تا نماز مغرب و عشا و تخلیه کامل معابر برقرار خواهد بود؛ اطراف حرم مطهر نیز محدودیت‌ها تا تخلیه معابر اعمال خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1030677

وب گردی

وب گردی