مدل جدید هواوی در راه است

هواوی می خواهد مدل Nova 5z از سری Nova را در آینده نزدیک معرفی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هواوی پنج مدل در سری گوشی های Nova دارد. بعد از معرفی مدل Nova 5T در یک رویداد ویژه که در ماه اوت در مالزی برگزار شد، هوآوی برای معرفی Nova 5z آماده می‌شود.

این مدل ششمین عضو از سری Huawei Nova و انتشار اخبار و شایعات با نزدیک شدن به زمان معرفی آن، بیشتر شده است. پس انتشار تصاویری از این گوشی در حساب کاربری هواوی در Weibo، برخی از مشخصات و طراحی این گوشی مشخص شد.

اگر بخواهیم از طراحی شروع کنیم، Huawei Nova 5z بسیار شبیه به Nova 5i Pro است. دوربین جلویی این دستگاه از طراحی صفحه سوراخ‌دار بهره می‌برد، در حالی که در پشت گوشی دوربین چهارگانه و یک سنسور خواننده اثر انگشت دیده می شود.

خواننده اثر انگشت به روشی بسیار زیبا در زیر دوربین قرار داده شده است. اگر به جزئیات دوربین توجه کنید: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی زاویه فوق العاده گسترده و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و همچنین سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

قسمت جلوی این گوشی مجهز به دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکسبرداری سلفی و تماس های ویدئویی است، این دستگاه قدرت خود را از پردازنده Kirin 810 می گیرد.

Huawei هنوز هیچ تاریخ مشخصی را برای معرفی این گوشی اعلام نکرده است؛ اما اگر به تاریخی که روی گوشی در عکس منتشر شده توجه کنید احتمالا این تاریخ 21 اکتبر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030695

وب گردی

وب گردی