تشکیل کمیته‌های مشترک بررسی منابع درآمدی برنامه‌های سلامت

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: از این پس مصوبات مجمع عمومی سازمان به سرعت تنظیم و از طریق درگاه اینترنتی و رسانه های مجازی سازمان در اختیار جامعه پزشکی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، اهم مصوبات سومین جلسه این مجمع را تشریح کرد.

وی گفت: به دنبال جلسه هم اندیشی ارکان سازمان نظام پزشکی و نمایندگان عضو کمسیون بهداشت و درمان که در سازمان نظام پزشکی برگزار شد، در این نشست نیز با تاکید بر اهم مذاکرات این جلسه مقرر شد هرچه سریع تر کمیته های مشترک فی مابین تشکیل و در مورد مسائلی همچون بررسی طرق استحصال منابع پایدار در پیشبرد امر سلامت در قانون توسعه ششم و قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و پیشاپیش قانون بودجه سال ۱۳۹۹، تعیین قیمت تمام شده واقعی خدمات سلامت و تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۳۹۹بحث و تصمیم گیری شود. همچنین مقرر شد کارگروه مشترک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با نمایندگان سازمان نظام پزشکی در خصوص نظام سلامت، پزشک خانواده و نظام ارجاع و الگوی کشوری نظام ارجاع هرچه سریع تر تشکیل و راهکارهای لازم تمهید و اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه یکی از دستاوردهای این جلسه را پیگیری لازم در زمینه امکان برگزاری اجلاس هم اندیشی با حقوقدانان شورای نگهبان و در اسرع وقت نشست هم اندیشی و طرح مشکلات و مباحث حقوقی فراروی جامعه پزشکی با کارشناسان مربوطه دانست و افزود: مقرر شد نشست های مشترک با حقوقدانان شورای نگهبان و کارشناسان مربوطه در دستور کار قرار گرفته در زودترین زمان این نشست ها برگزار شود.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به مطالبه گری جامعه پزشکی و لزوم اطلاع رسانی مصوبات مجمع به تشکیل گروه تحرریه در این مجمع اشاره کرد و گفت از این پس مصوبات مجمع عمومی سازمان به سرعت تنظیم و از طریق درگاه اینترنتی و رسانه های مجازی سازمان در اختیار جامعه پزشکی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030722

وب گردی

وب گردی