صداو سیما با فرهنگ‌های غربی شکست خورده مقابله کند

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج اعلام کرد: صداوسیما به عنوان یکی از مراکز اصلی جریان‌سازی، باید در راستای پیاده‌سازی فرهنگ حسینی و مقابله با فرهنگ غربی شکست خورده تلاش کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج درباره مقابله با فرهنگ غربی خطاب به امیر رئوف رئیس سازمان صدا‌و‌سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد نامه‌ای ارسال کرد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: امروز 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته؛ با وجود پیشرفت‌های قابل تامل و شایان ذکر در قسمت‌های مختلف کشور و استان کهگیلویه و بویر احمد، هنوز این استان از وجود برخی چهره‌های اجتماعی و سیاسی فعال در رنج و عذاب است.

دانشجویان در این نامه عنوان کردند: به جرأت می‌توان گفت هنوز برخی مسئولان اجرایی، قضایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این استان اعتقادی به «پیوست فرهنگی» اشاره شده در بیانات مقام معظم رهبری نداشته و همچنان به دنبال پیاده‌کردن توسعه غربی در این استان هستند؛ طرحی که سال‌هاست در کشور ما در بالاترین رده‌های اجرایی پیاده شده و شکست خورده است؛ پس در این ایام پربرکت و سرشار از خیر اربعین حسینی(ع)، لزوم پیاده‌سازی فرهنگ حسینی(ع) و نیز پیاده روی اربعین بیش از پیش احساس می‌شود.

در بخش دیگری از این نامه قید شده است: صداوسیما به عنوان یکی از مراکز اصلی جریان‌سازی، باید در پیاده‌سازی فرهنگ حسینی(ع) و پیاده سازی با فرهنگ غربی شکست خورده که در حال پیاده‌سازی در استان است؛ مقابله کند.

در بخش پایانی نامه آمده است: شهید سید محمد بهشتی در بخشی از سخنان خود گفته است:«دانشجو، موذن جامعه است؛ اگر خواب بماند نماز امتی قضا می‌شود»، باید یادآور شویم که صدا و سیما به عنوان قوی‌ترین بلندگویی که صدای موذن را به جامعه می‌رساند، باید ایفای نقش کرده تا سریع‌تر و شفاف‌تر، فرزندان این مردم در تشکل‌های مردم نهاد دانشجویی در راستای پیشرفت کشور، دغدغه‌ها و مطالبات مردم را زیرکانه‌، هوشمندانه‌ و شجاعانه، هم به گوش مسئولان استانی و هم به گوش مسئولان کشوری برسانند. امید است نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بتوانند مشکلات استان را با دوربین‌های صدا‌و‌سیما، بیش از پیش پیگیری و مطالبه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030762

وب گردی

وب گردی