امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و دانشگاه دیلیمای فیلیپین

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و دانشگاه دیلیمای فیلیپین به منظور انجام تحقیقات مشترک به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد دزفول، علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مراسم امضای تفاهم نامه بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه دیلیمای فیلیپین، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با سه مرکز تحقیقات مواد و انرژی، تولید محصولات سالم و ارگانیک و باستان شناسی و توریسم یکی از دانشگاه های پیشرو در استان خوزستان است.

وی با اشاره به آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود ۱۶۰ هکتار از محدوده باستانی ایوان کرخه "اولین دانشگاه جهان (جندی شاپور)" در اختیار این دانشگاه است، می توان در زمینه باستان شناسی، اکتشافات و تحقیقات همکاری های جدیدی را با استادان دانشگاه فیلیپین انجام داد.

در این جلسه، تفاهم نامه مشترکی بین دو دانشگاه با حضور علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و خانم برنادت رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دیلیمای فیلیپین به نمایندگی از این دانشگاه در راستای تبادل استادان، کارمندان و دانشجویان، فعالیت های پژوهشی و انتشارات مشترک، شرکت در سمینارها و نشست های دانشگاهی، تبادل مطالب و سایر اطلاعات دانشگاهی، برنامه های علمی خاص کوتاه مدت به امضاء رسید و هر گونه فعالیت مشترک آتی منوط به برگزاری جلسه مشترک به انضمام این تفاهم نامه خواهد بود.

در پایان این جلسه استادان دانشگاه دیلیمای فیلیپین از دانشکده های پرستادی، فنی و مهندسی و فضاهای آزمایشگاهی و کتابخانه و سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030792

وب گردی

وب گردی