اشتغال ۳۲۰  نفر از طریق کارآفرینی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: این واحد دانشگاهی از ایده‌ها و صاحبان فکر استفاده کرده و در یک سال و نیم گذشته برای حدود ۳۲۰ نفر اشتغال جدید ایجاد کرده‌ است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی ظهر امروز در سمینار کارآفرینی و خلق ثروت در بستر فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مسئله‌گرا و کارآفرین است. ایده‌ها و فکرهای جدید حتی اگر از خارج دانشگاه هم ارائه شود مورد حمایت قرار می‌گیرد و دانشگاه در آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مکمل بخش دولتی در کارآفرینی است، افزود: «از کارآفرینان در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی بهره برده‌ایم و با ورود ۲۸ محصول دانش‌بنیان به بازار تلاش می‌کنیم کشور را به جایی که شایسته آن است برسانیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: به آموزش و برگزاری سمینارها بسیار نیاز داریم که اگر برای چند نفر هم جرقه‌ای شود، باعث خواهد شد راه جدیدی را آغاز کنند.

افزایش مشارکت اجتماعی زنان با تحولات اخیر

فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز گفت: با تحولات اخیر که در جامعه رخ‌داده زمینه حضور و مشارکت اجتماعی زنان افزایش یافته است.

محمدلو مطرح کرد: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهد و زنان در مدیریت و کیان خانواده موثر هستند که نشان می‌دهد در مدیریت جامعه هم می‌توانند موفق باشند.

گفتنی است،‌ سمینار کارآفرینی و خلق ثروت در بستر فناوری با مشارکت پارک علم و فناوری، استانداری و سایر بخش‌های دولتی و غیردولتی و با سخنرانی سیده‌فاطمه مقیمی کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل سدیدبار و چند تن از استادان دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030793

وب گردی

وب گردی