حضور بانوان برای توسعه و تحول حوزه فرهنگی ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل حضور بانوان برای رشد، توسعه و تحول در حوزه فرهنگی را ضروری دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ظهر امروز در دیدار نمایندگان بانوان ادارات در دفتر مدیرکل جدید فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: حضور بانوان می‌تواند برای رشد، توسعه و تحول در حوزه فرهنگی تأثیرگذار باشد و همه بانوان فرهیخته را برای همکاری با حوزه فرهنگی در این واحد دانشگاهی دعوت می‌کنم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کند و قشر بانوان فرهیخته می‌توانند با ایده‌ها و نوآوری در کنار دانشگاه و در خدمت جامعه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه قرن ۲۱ قرن انفجار فرهنگی و گفتمان فرهنگی است، تصریح کرد: باید سرمایه‌های فرهنگی را تقویت کرد و در این راستا فردی که عمر خود را وقف فرهنگ کرده‌ برای تصدی امور فرهنگی دانشگاه منصوب کردیم.

رسولی گفت: اهم برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در راستای رشد، شکوفایی و تأثیرگذاری در شهر و در سه محور معنویت‌گرایی، مسئله‌گرایی و نوآوری تعریف شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه سلامت برنامه‌های ویژه برای بانوان در راستای حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی و فکری آنان در نظر داریم که با حضور بانوان توانمند شاهد اجرای آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030800

وب گردی

وب گردی