حضور دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ جهانی بسکتبال دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌ها

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد، از حضور این تیم در لیگ جهانی بسکتبال دانشگاه ها خبر داد.

آزاده زمان‌‌‌‌پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از حضور این تیم در لیگ جهانی بسکتبال خبر داد و گفت: نائب قهرمانی ما در مسابقات آسیایی سبب شد تا به لیگ جهانی بسکتبال راه پیدا کنیم و برای حضور در این مسابقات آماده شویم. اردوی ما از اواخر هفته جاری آغاز می شود و روز پنجم آبان ماه عازم چین خواهیم شد.

وی تشریح کرد: این مسابقات از سال 2015 راه افتاده و 16 تیم در لیگ جهانی بسکتبال حضور دارند که شامل قهرمان و نایب قهرمان بازی های قاره ای و دو تیم از چین به عنوان میزبان مسابقات می‌‌‌‌شود. در گروه سوم این مسابقات با نمایندگان دانشگاهی سنگال، اوگاندا و شیلی هم گروه هستیم.

زمان‌‌‌‌‌‌‌پور با اشاره به عدم حضور تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ بسکتبال بانوان کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه، امسال در بخش باشگاهی تیمداری نکردیم. سال قبل در مسابقات کشوری در دقیقه نود، با کمترین بودجه ممکن و با جذب آخرین بازیکنان باقیمانده در بازار نقل و انتقالات وارد مسابقات شدیم و در یک فصل شگفت انگیز به قهرمانی این مسابقات رسیدیم. به خاطر این قهرمانی دو فرصت حضور در مسابقات غرب آسیا به ما رسید که اولی به نفت آبادان و دومی در فرودین 99 برگزار می شود و سهمیه به نام ماست.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: درصددیم تا با شرکت در این مسابقات و کسب مقام قهرمانی توانایی تیمی خود را در سطح بین الملل نشان دهیم و درخشش در این دو مسابقه جدی بین المللی کمک می کند تا فصل بعد دوباره به لیگ بانوان برگردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030801

وب گردی

وب گردی