۹۳ خیر برای حمایت از کودکان نیازمند استان تهران اعلام آمادگی کردند

سرپرست کمیته امداد استان تهران گفت: همزمان با اربعین حسینی ۹۳ نفر از خیران برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیاده روی جا ماندگان اربعین در تهران پایگاه های جذب در مسیر راهپیمایان فعال بود، افزود: پایگاه های جذب حامی ادارات کمیته امداد شهرری ومناطق ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ تهران در این مسیر از خیران علاقمند ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرری با جذب ۳۳ حامی، مناطق ۱۵ و ۱۶ به ترتیب با ۲۷ و ۱۷ بیشترین جذب را به خود اختصاص دادند.

سرپرست کمیته امداد استان تهران همچنین گزارشی از کمک های مردمی برای امور نیازمندان ارائه کرد وگفت: مردم نیکوکار شهر تهران در راهپیمایی اربعین بیش از ۲۲۲ میلیون ریال برای امور نیازمندان اختصاص دادند.

پرپنچی ضمن تشکر از همه خیران و نیکوکارانی که به هر نحوی با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند، تصریح کرد: کمک های مردمی در روز اربعین نسبت به سال گذشته ۱۰۵ درصد و اعلام آمادگی خیران برای حمایت از کودکان نیازمند ۱۰۳ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۱۸ هزار و ۸۷۹ کودک یتیم و غیر یتیم از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند هستند که ۶۸ هزار و ۴۹۰ خیر به عنوان حامی از آنها حمایت مادی و معنوی می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030818

وب گردی

وب گردی