۶۵ درصد زائران امسال از خودروی شخصی خود استفاده کردند

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ۵ درصد زائران امسال از خودروی شخصی خود استفاده کردند و از آنجایی که در زمان برگشت بسیار خسته هستند باید استراحت و خواب کافی داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ۵ درصد زائران امسال از خودروی شخصی خود استفاده کردند و به طبع در زمان برگشت بسیار خسته هستند لذا باید استراحت و خواب کافی داشته باشند.

سردار سید کمال هادیانفر گفت: روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین "فهیم راد" رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور و راننده وی که برای انجام ماموریت اربعین در حال حرکت به نواحی مرزی بودند، متأسفانه خودرو عبوری روبه رو هیچ یک از موارد را رعایت نکرده و خستگی و خواب‌آلودگی بر آن چیره و عامل تصادف و جان باختن دو نفر در این حادثه شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور ناجا در حادثه رانندگی، جان باخت

وی، خستگی راننده خودروی مقابل را علت بروز این حادثه عنوان کرد و ادامه داد: مراسم تشییع رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور ناجا از مقابل سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور ناجا در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یک هزار و ۴۷ شهر کشور عاشقانه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند، افزود: مدیریت ترافیک، تأمین ایمنی و تردد‌ها در طول جاده‌ها و نیز تسهیل در تردد سه محور اصلی وظایف این افراد را شامل می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا به ۶.۵ میلیون تردد در مرز‌های چهارگانه اشاره و بیان کرد: ۶۵ درصد زائران امسال از خودروی شخصی خود استفاده کردند و به طبع در زمان برگشت بسیار خسته هستند لذا باید استراحت و خواب کافی داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل کنند که تهدیدی برای خود و دیگران محسوب نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030821

وب گردی

وب گردی