ترافیک روان در جاده های شمالی/بارش پراکنده باران در10 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: مسیرهای رفت و برگشت در جاده های شمالی روان است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور در بیست و نهمین روز از مهر ماه گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه تردد در مسیر رفت و برگشت محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پایانه کلانتری، پل کلاک و گرمدره سنگین است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران در محور‌های شمالی گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، سمنان، مازندران وگیلان ادامه دارد.

وی به محورهای مسدود در کشور اشاره کرد و گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود همچنین محور‌های پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود است.

رحمانی ادامه داد: جاده های شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد – اندوهجرد و رانکوه-شبخوش لات به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030852

وب گردی

وب گردی