آزمایش به‌روزرسانی جدید اینستاگرام

اینستاگرام از آزمایش جدید در مورد به‌روزرسانی تازه‌ای خبر داد که توسط آن می‌توانید صفحه خود را بهتر مدیریت کرده و خوراک‌های (فید)خود را گروه بندی کنید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اگر فید اینستاگرام شما بهم ریخته است و احساس آشفتگی دارید، ویژگی جدید اینستاگرام که اکنون در حال آزمایش است برای شما بسیار مفید خواهد بود.

در روزهای اخیر «Jane Manchun Wong» محقق برنامه نویس که تلاش‌های بسیاری در رابطه با موارد مرتبط با اینستاگرام انجام داده، اعلام کرد که این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا اکانت هایی را که دنبال می کنید، گروه بندی و آنها را آسان تر مدیریت کنید.

اینستاگرام در حال آزمایش گروه بندی حساب‌های دنبال شده است تا آنها را راحت تر مدیریت کنید. مانند «حداقل تعامل» و «بیشترین نمایش در خوراک» که در 90 روز گذشته شمارش شده اند.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا همه حساب ها را در دسته‌های مختلف مرتب کنید. به عنوان مثال آنهایی که حداقل در طول 90 روز گذشته با آنها تعامل داشته‌اید (از لحاظ لایک پست‌های آنها یا واکنش به استوری‌ها) و آن‌هایی که در طول 90 روز بیشترین پست را در خوراک شما داشته‌اند.

همچنین آنها را با توجه به نوع محتوایی که نمایش می‌دهند، مانند پست های هنری یا مسافرتی گروه بندی می‌کنند.

لیست‌ نتیجه‌، اسکن کردن تمام حساب های مورد نظر را برای شما آسان می‌کند. اگر پوستری وجود دارد که تمایل به دیدن محتوای آن ندارید روی دکمه کنار نام آن ضربه می‌زنید تا آنها را از فیدتان حذف کنید.

اگرچه این ویژگی مطمئناً می تواند به شما در سازماندهی بهتر خوراک کمک کند اما اکنون صرفاً در مرحله آزمایش قرار دارد. اگر این آزمایش موفقیت آمیز باشد، می‌توان آن را در به‌روز رسانی جدید اینستاگرام مشاهده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030858

وب گردی

وب گردی