اورژانس در دانشگاه علم و صنعت مستقر می‌شود/ افزایش کیفیت غذای سلف

در جلسه‌ای که شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با مسئولان دانشگاه داشتند، مقرر شد ضمن استقرار سیستم کلرزنی برای چاه های آب، کیفیت غذای سلف نیز افزایش یابد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت، جلسه کمیته حقیقت یاب در رابطه با مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت روز گذشته با حضور نمایندگان شورای صنفی، معاون دانشجویی، مدیر امور دانشجویان، مدیر امور خوابگاه‌ها، رییس اداره تغذیه و رییس درمانگاه دانشگاه برگزار شد.

سپس پیرو اتفاقات رخ داده طی جلسه‌ای با حضور محمدرضا علم معاون سازمان امور دانشجویان، احد قائمی معاون دانشجویی، دبیر و نایب دبیر شورای صنفی، درخواست‌های شورای صنفی به استحضار ایشان رسید.

برهمین اساس مقرر شد پیمانکار سلف دانشجویی عزل شده و طی اعلامیه‌ای مناقصه جهت جذب پیمانکار شروع شود.

همچنین طی قراردادی با اورژانس کل کشور مقرر شد دانشگاه فضای مورد نیاز برای استقرار یک مجموعه کامل اورژانس را فراهم آورد و هزینه‌های درمان دانشجویان بطور کامل پرداخت شود.

از طرفی دیگر قرار شد هزینه رزرو غذای دانشجویان به آن‌ها باز گردانده شود و امکان خروج دختران در شرایط اضطرار با موافقت سرپرستی خوابگاه فراهم و با عوامل مانع از خروج دانشجویان برخورد شود.

پیرو درخواست شورای صنفی بابت یکسان بودن محل طبخ غذای دانشجویان و اساتید مقرر شد مجموعه رستوران‌هایی تا بهمن ماه سال جاری در سطح دانشگاه فعال شده و سوبسید مشخصی برای دانشجویان ارائه شود.

همچنین بابت افزایش کیفیت غذای سلف، سازمان امور دانشجویان قول کمک به دانشگاه برای اختصاص بودجه را داد.

شورای صنفی طی جلسه‌ای با فرید موسوی، نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی و همچنین طی صحبت با معاون سازمان امور دانشجویان توانست بودجه‌ای بالغ بر دو الی سه میلیارد تومان برای تعویض کامل تجهیزات شبکه و اینترنت خوابگاه برای دانشگاه فراهم آورد و پروسه ارتقا شبکه اینترنت دانشکاه به زودی عملیاتی شود.

همچنین با پیگیری های طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی، نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی و با مکاتبه با شهردار تهران، مقرر شد شهرداری تهران تجهیزات لازم برای احداث ایستگاه دوچرخه در دانشگاه را مهیا کند.

گفتنی است طی جلسه‌ای با ریاست دانشگاه علم و صنعت، مقرر شد سیستم کلرزنی برای چاه‌های آب دانشگاه فراهم و تمامی موارد بالا در دانشگاه اجرایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030871

وب گردی

وب گردی