ارائه ۲۶ هزار خدمت درمانی به زائرین اربعین در بیمارستان حیدریه

مدیر درمانگاه هلال احمر ایران مستقر در بیمارستان حیدریه عراق از بهره مندی بیش از ۲۶ هزار زائر حسینی از خدمات درمانی این درمانگاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد علی علاءالدینی درباره آمار خدمات درمانی انجام شده به زوار ایرانی در بیمارستان حیدریه عراق گفت: کادر درمانی درمانگاه بین راهی هلال احمر ایران مستقر در بیمارستان حیدریه عراق در ۱۰ روز از ۱۷ تا ۲۶ مهر ماه با بهره گیری از ظرفیت ۸۱ نیروی داوطلب شامل پزشک، پرستار، تکنسین دارویی، کارشناس بهداشت، اعضای سحاب جوانان، امدادگر، مترجم، انتظامات و نیروی خدماتی، ۲۶ هزار ۹۸۷ زائر را ویزیت کرد.

وی تصریح کرد: به علاوه در بخش خدمات پرستاری، به ۸ هزار و ۴۷۷ مراجعه کننده خدمات تزریقات و سرم تراپی ارائه شد و ۹ هزار و ۱۶۰ مصدوم از خدمت پانسمان بهره بردند. در این مدت فشارخون و قند خون ۴ هزار و ۲۳۴ زائر پایش شد و ۵۵۶ نفر خدمات پاراکلینیکی همچون نوار قلب، گج و آتل گیری، سونداژ دریافت کردند.

علاءالدینی با اشاره به همکاری بسیار خوب بیمارستان حیدریه عراق با این درمانگاه گفت: از ۱۷ تا ۲۶ مهر ماه، ۱۶ مصدوم برای مراحل تکمیل درمان به بیمارستان صدر نجف اعزام شدند.

مدیر درمانگاه هلال احمر ایران مستقر در بیمارستان حیدریه عراق با یادآوری نقش موثر امدادگران مترجم و اعضای سحاب جوانان در تسهیل ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی گفت: در طول مدت مذکور با همکاری کارشناسان بهداشتی درمانگاه در مسیر حرکت زائرین و موکب ها، کلرسنجی و کلر زنی آبهای آشامیدنی، کنترل شرایط بهداشتی مواد غذایی موجود در موکب ها و آموزش به زائرین و موکب داران انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030872

وب گردی

وب گردی