فعالیت۱۴ کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل کشور در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: حدود ۱۴ کارگروه تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از استادان و حوزه سازمان پدافند غیر‌عامل کشور تشکیل دادیم و طرح پروژه کردیم.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در حوزه پدافند غیرعامل گفت: واحد تهران شمال اقدامات مثبت و ارزشمندی را در حوزه پدافند غیر عامل آغاز کرده است. در همین زمینه تفاهم‌نامه ای را با این واحد دانشگاهی منعقد کردیم تا به قطب پدافند غیرعامل کشور تبدیل شود.

وی تشریح کرد: خوشبختانه با موافقت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل برای واحد تهران شمال تعیین و به این واحد دانشگاهی ابلاغ شد.‌

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر، حدود ۱۴ کارگروه تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از استادان و حوزه سازمان پدافند غیرعامل کشور تشکیل دادیم و طرح پروژه کردیم که به صورت منظم ماهی ۲ جلسه هم اندیشی‌ و کارگاه آموزشی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

جلالی یادآور شد: تعامل سازنده ای میان سازمان پدافند غیرعامل کشور و واحد تهران شمال شکل گرفته و زمینه های لازم برای فعالیت این واحد دانشگاهی فراهم است و بدون تردید این همکاری مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030877

وب گردی

وب گردی