تلاش مضاعف و جهادی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در خدمت‌رسانی به زائران حسینی قابل تقدیر است

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش مضاعف و جهادی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در پذیرایی و اسکان زوار امام حسین (ع) قابل تقدیر است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ایلام، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از موکب واحدهای دانشگاهی ایلام و مهران بازدید کرد.

خسروپناه در این بازدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با ایجاد موکب پذیرایی، اسکان زوار و ایجاد پارکینگ برای زوار حسینی سنگ تمام گذاشته است.

وی اظهار داشت: در بازدیدی که از دانشگاه آزاد اسلامی ایلام داشتم، شاهد تلاش مضاعف و جهادی این دانشگاه در پذیرایی و اسکان زوار امام حسین (ع) بودم که این اقدامات قابل تقدیر است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در اربعین با حمایت مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان بسیجی همراه بود که به صورت جهادی وقت و انرژی خود را صرف خدمت به زوار حسینی کردند.

وی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در این ایام علیرغم اینکه وظیفه اداری آنها نبود، ولی به برکت امام حسین(ع) به صورت 24 ساعته و بدون وقفه در خدمت زوار حسینی و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در مسیر رفت و برگشت زوار حسینی با ایجاد موکب بیش از حد و توان خود خدمت رسانی کرده است.

وی با تقدیر از مردم ایلام گفت: علیرغم اینکه ایلام استان محرومی از لحاظ امکانات و زیرساخت هاست، ولی شاهد بودیم که مسئولان استان و به ویژه مردم با صفای این استان میزبانانی شایسته برای خدمتگزاری به زوار حسینی بودند و باید مسئولان کشوری قدرشناس این مردم باصفا و دوست دار اهل بیت(ع) باشند.

خسروپناه تصریح کرد: نفت و گاز فراوان، آب و خاک و از همه مهمتر بحث تردد بیشترین حجم زوار حسینی از استان ایلام و مرز مهران پتانسیل عظیمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در راستای توسعه زیر ساخت های این استان و به ویژه در حوزه راه و جاده ای بیشتر تلاش شود تا شاهد شکوفایی و توسعه استان ایلام در ابعاد مختلف باشیم، چرا که زیبنده استان ولایت مداری چون ایلام نیست که جوانان آن با این پتانسیل های عظیم بیکار باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030883

وب گردی

وب گردی