اجرای دو پویش اربعینی برای مسجدی‌ها

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پویشی را با هدف نمایش تصاویر ذهنی کودکان از اربعین اجرایی می‌کند که علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند نقاشی‌های خود را در اینستاگرام با هشتگ #ازقطره_تا_دریا و #بچه_‌های_مسجد منتشر کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کنگره عظیم اربعین، نمایشی از عشق و ارادت شیعیان و حتی پیروان دیگر مذاهب و ادیان به حضرت سیدالشهدا(ع) است که باید در بستر فضای مجازی آن را بیش از پیش به جهانیان معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بستر و فرصت تبلیغ معارف اهل بیت (ع) در فضای مجازی ممکن است، افزود: همیشه دشمنان ما از گسترش و توسعه فرهنگ و تفکر حسینی بیمناک بوده‌اند و قطعاً امروز این حرکت میلیونی هراس آن‌ها را دوچندان کرده لذا باید این تفکر ناب به سرعت و جامعیت به ابزار رسانه منتقل شود.

ارزانی با اشاره به طراحی و اجرای ۲ پویش از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: پویش از قطره تا دریا برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده که می‌توانند توانند تصاویر ذهنی خود را از پیاده‌روی اربعین نقاشی کنند و به همراه یک آرزو در صفحات فضای مجازی اینستاگرام با هشتگ #ازقطره_تا_دریا و #بچه‌_های_مسجد به اشتراک بگذارند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان از هر تکنیک هنری (مانند آکریلیک، آبرنگ، مداد رنگی یا جوهر) می‌توانند استفاده کنند، عنوان کرد: کودکان و نوجوانان عزیز باید تصویر یا عکس نقاشی خود را تا تاریخ ۶ آبان به آدرس الکترونیکی setad.fahma@gmail.com ارسال کنند.

وی همچنین از اجرای پویش زائران مسجدی خبر داد و گفت: در این پویش زائران اربعین حسینی عکس‌های فردی و جمعی خود با کانون فرهنگی و هنری مسجد محله خود و یا مساجد مسیر پیاده‌روی اربعین را در صفحات فضای به با هشتگ #بچه‌_های_مسجد و #زائران_مسجدی اشتراک می‌گذارند.

ارزانی اضافه کرد: کاربران فضای مجازی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در اینستاگرام به آدرس setad.fahma و ادمین کانال بچه‌های مسجد bachehayeemasjed@ و ستاد اربعین فهما Setad_Fahma@ در پیام رسان سروش مراجعه کنند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: به بهترین عکس‌ها و نقاشی‌ها، جوایز نفیسی اهدا و نمایشگاهی از آثار منتخب برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030918

وب گردی

وب گردی