رئیس جهاددانشگاهی ابقا شد

در یک‌صد و پنجاه‌ و یکمین جلسه‌ هیئت امنای جهاددانشگاهی حمیدرضا طیبی برای سه سال دیگر به عنوان رئیس جهاددانشگاهی ابقا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از جهاددانشگاهی، هیئت امنای جهاد دانشگاهی در جلسه‌ای که شب گذشته برگزار شد، حمیدرضا طیبی را با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای أخذ شده، به‌عنوان گزینه‌ نهایی تصدی ریاست جهاد دانشگاهی انتخاب کردند.

این جلسه با حضور اعضای هیئت امنای جهاد دانشگاهی حجت‌الاسلام‌ مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ایرج حریرچی نماینده‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،‌ حجت‌الاسلام‌سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حمیدرضا طیبی (رئیس هیئت امنا) و سه نفر از اعضای هیئت علمی معرفی‌شده توسط رئیس جهاددانشگاهی عبدالحسین شاهوردی، محسن قرنفلی و محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار شد.

طیبی که بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ مسئولیت جهاددانشگاهی را برعهده داشته، دارای مدرک دکتری برق از دانشگاه برادفورد انگلستان است.

وی که از بدو تاسیس جهاد دانشگاهی (سال۱۳۵۹) در این نهاد مشغول به فعالیت بوده، سابقه‌ ریاست جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت را که یکی از واحدهای فنی و تولیدی این نهاد محسوب می‌شود در کارنامه‌ کاری خود دارد.

رئیس جهاددانشگاهی یکی از اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است و طبق اساس‌نامه‌ این نهاد، حکم ریاست جهاد دانشگاهی پس از انتخاب اعضای هیئت امنا توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی یا همان رئیس جمهور امضا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030952

وب گردی

وب گردی