دوره توانمندسازی برفراز  برگزار می‌شود

دوره توانمندسازی برفراز توسط مرکز رشد بانوان صراح از دوم آبانماه تا 14 آذرماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز دوره توانمند‌سازی «برفراز» توسط مرکز رشد بانوان صراح و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این طرح ویژه بانوان دانشجو و فارغ‌التحصیل با هدف افزایش و تکمیل مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به بازار کار و تحقق ایده‌هایشان است.

براساس این گزارش طرح توانمندسازی «برفراز» از دوم آبان‌ماه تا 14 آذرماه (پنجشنبه‌ها) در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این دوره تلاش بر آن است که فرد شناخت بهتری نسبت به شخصیت و مهارت‌های خود پیدا کند. همچنین چشم انداز و مسیر درست آینده خود را ترسیم کنند. برای همین تست‌های شخصیت شناسی متعدد، مشاوره‌های کسب و کار، یادگیری طراحی چشم انداز، طراحی بوم کسب و کار از کارگاه‌های این دوره است.

از دیگر بخش‌های این دوره، آشنایی و صحبت با زنان موفق در عرصه‌های علمی و کارآفرینی است که می‌تواند برای کسب تجربه و واضح‌تر شدن فضای پیش روی شرکت کنندگان بسیار مفید باشد.

لازم به ذکر است ایده‌های افراد برگزیده در پایان این دوره، جهت گسترش و عمیاتی شدن به مرکز رشد صراح و دیگر مراکز مرتبط از جمله پارک علم و فناوری دانشگاه تهران معرفی می‌شود. همچنین موقعیت‌های شغلی متعددی به افراد شرکت کننده در پایان دوره معرفی خواهد شد.

همچنین این دوره به افراد برای خودشناسی و آگاهی از ویژگی‌های منحصر به فردشان کمک می‌کند تا بتوانند از تمامی استعدادهایشان در مسیر موفقیت استفاده کنند. طرح «برفراز» علاوه بر یک کارگاه درباره استعدادیابی، این امکان را فراهم کرده است که شرکت‌کنندگان با هزینه بسیار کم بتوانید از تست‌های شخصیتی معتبر برای شناخت بهتر خود استفاده کنند. افراد می‌توانند برای عملی کردن ایده‌هایتان از مسیر خلاقیت عبور کنند چرا که این مسیر می‌تواند افراد را از تمامی رقبا متمایز سازد و زیباترین و متفاوت‌ترین انگیزه‌ها را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030966

وب گردی

وب گردی