سارق موتورسیکلت‌های محله مرتضی گرد دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرگرد رضا اسلام نژاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محله مرتضی گرد تیم تجسس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و به بررسی های صحنه های وقوع سرقت پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با مراجعه به محل سرقت ها و تحقیقات میدانی در نهایت تصویری واضحی از سارق موتورسکلت ها به دست آمد و مشخص شد که سرقت ها توسط یک نفر انجام شده است.

وی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و متعاقب آن نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

اسلام نژاد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام شد. ماموران اعزامی ضمن مسدود کردن راه های احتمالی فرار متهم، موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت، افزود: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به سرقت موتورسیکلت ها اعتراف و تا کنون یک تن از مال باختگان شناسایی شده است.

رئیس کلانتری شهید مصطفی خمینی گفت: متهم برای گرفتن دستور اولیه به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031012

وب گردی

وب گردی