برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی میانه

 همزمان با سراسر کشور، بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی مدارس در سال تحصیلی 99-98، صبح چهارشنبه یکم آبان ماه سال جاری در دبیرستان دخترانه غیر دولتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، الهام سعیدی معاون پرورشی دبیرستان سما، هدف از برگزاری این انتخابات را توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری با مشارکت دانش آموزان، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: شورای دانش آموزی فرصت مناسبی برای مشارکت عملی دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری در مدارس است.

وی اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی وظیفه مشورتی را در مدارس خود داشته و رابط بین دانش آموزان و عوامل اجرایی به شمار می روند.

معاون پرورشی دبیرستان دخترانه سما واحد میانه با اشاره به اینکه تمام مراحل این انتخابات از ثبت نام کاندیداها تا شمارش آرا توسط خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان مدارس بوده و نقش پررنگ و تاثیر گذاری دارند و نتیجه مشارکت دانش آموزان در اداره امور مدارس، روحیه خودباوری، جامعه پذیری، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری است.

سعیدی، ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان و تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در آنان را از دیگر اهداف این انتخابات برشمرد و خاطر نشان کرد: منتخبان شورای دانش آموزی در مدارس و آموزشگاه ها نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا و در مسائل مختلف به مسئولان مدرسه کمک می کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031055

وب گردی

وب گردی