توصیه پلیس به زائران پیاده حرم رضوی

رئیس پلیس راه راهور ناجا از زائرانی که به صورت پیاده به سمت مشهد مقدس در حال حرکت هستند خواست که خلاف جهت ترافیک پیاده‌روی کرده و از تردد و حرکت در شب پرهیز کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: خوشبختانه در حال حاضر مساله خاص ترافیکی در سطح جاده‌های کشور گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا به بارش نزولات آسمانی در معابر جاده‌ها اشاره کرد و گفت: در محورهای مواصلاتی استان‌های شمال و شمال غرب کشور بارش باران جریان دارد؛ همچنین در این معابر مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد که شرایط خاصی را برای رانندگی می‌طلبد و باید رانندگان با دقت و توجه لازم و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی به تمهیدات و محدودیت‌های جاده‌ها در تعطیلات پیش رو پرداخت و گفت: برای تردد زائران به خراسان رضوی تمهیدات خاصی از سوی پلیس راهور اندیشیده شده ؛ همچنین با توجه به افزایش سفرها به استان‌های شمالی نیز در این معابرپیش بینی‌های لازم شده است.

سردار حسینی با بیان این مطلب که برنامه پیاده‌روی زائران به سمت مشهد مقدس در حال جریان است از زائران درخواست کرد: از مسیر مخالف جریان ترافیک اقدام به پیاده‌روی کنند و از پیاده‌روی در شب بپرهیزند چرا که با توجه به تاریکی هوا و لباس تیره‌ای که بر تن دارند امکان بروز حوادث ترافیکی متصور است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: رانندگانی که در مسیر خراسان رضوی تردد می‌کنند با توجه به حضور زائران پیاده باید با دقت لازم رانندگی کنند.

وی گفت: ماموران پلیس راه برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس حضور فعال خواهند داشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031065

وب گردی

وب گردی