مجوز دو شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهوازباطل شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: براساس رأی نهایی کمیسیون فنی نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و به استناد ماده ۳۱ آیین نامه مربوطه مجوز فعالیت دو شرکت خدمات مسافرتی در اهواز لغو شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: براساس رأی این کمیسیون، مجوز فعالیت شرکت‎های خدمات مسافرتی و گردشگری "اکسین‎گشت" و "کهکشان‎سیر مرصاد" در شهرستان اهواز باطل شد.

غلام شجاعی ادامه داد: ابطال مجوز فعالیت دو شرکت مذکور، پیرو تعلیق‎نامه‎های ابلاغ‎شده از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به این دو شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مبنی بر اعلام نواقص و تخلفات آئین‎نامه‎ای و به دلیل عدم رفع نواقص در مهلت مقرر، انجام شده است.

وی گفت: به موجب این رأی، از این پس فعالیت این شرکت‎های خدمات مسافرتی در زمینه اخذ روادید، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی غیرقانونی و تخلف محسوب می‎شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان افزود: همچنین بر اساس ابلاغ اداره کل میراث فرهنگی استان، این دو شرکت مکلف به استرداد اصل پروانه بهره‎برداری از این اداره‎کل و جمع‎آوری کلیه آثار و علایم فعالیت بند « ب » از محل شرکت خواهند بود.

گفتنی است طی هفته گذشته مجوز فعالیت بند "ب" شرکت‎های خدمات مسافرتی و گردشگری "جهان رهیاب" و "فریدگشت جنوب" در اهواز و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "خورشیدسیر خوزستان" در اهواز و "ایرانیان"در ایذه نیز باطل شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031067

وب گردی

وب گردی