اولین جلسه کمیته علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز برگزار شد

در اولین جلسه کمیته علمی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز نحوه انتخاب پژوهشگربرتر، فناوربرتر و ایده برتردر بین مراکز آموزشی و پژوهشی و نیز غرفه برتر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هفته پژوهش استان البرز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این جلسه که با حضور حامد ثابت معاون پژوهشی و فناوری، علیرضا هژبری، رضا عزتی از واحد کرج، شاکری و شیرایی از دانشگاه خوارزمی کرج، صفری از دانشگاه علوم پزشکی کرج، جورغلامی از پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و خرسند از دانشگاه پیام نور کرج تشکیل شد؛ موضوعاتی همچون: انتخاب پژوهشگر برتر، شرایط ارسال و بررسی مدارک پژوهشگران، انتخاب ایده برتر و فناور برتر، انتخاب پژوهشگر از میان دانشمندان 1% برتر دنیا، انتخاب دانش آموز برگزیده و معرفی غرفه برتر به بحث و بررسی گذاشته شود.

در این جلسه مقرر شد کمیته علمی با در نظر گرفتن کلیه شاخص انتخاب پژوهشگر برتر ، تعداد 10 نفر پژوهشگر برتر را در سطح استان از میان گروه های آموزشی مختلف ( شامل 9 نفـر از علوم پایه، فنی، کشاورزی، دامپزشکی، انسانی، هنر و نیز گروه علوم پزشکـی ) و یکنفر از دستگاه های اجرایی انتخاب و معرفی نمایند.

همچنین در این جلسه مصوب شد که از میان غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز، تعداد 5 غرفه بعنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شوند.

در پایان جلسه نیز مهلت کلیه مکاتبات با سازمانها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان جهت ارسال مدارک پژوهشگران حداکثر تا تاریخ 30/7/98 و آخرین مهلت دریافت مدارک از سوی دبیرخانه جشنواره هفته پژوهش استان البرز 18 آبانماه اعلام شد.

کد خبر: 1031068

وب گردی

وب گردی