برپایی پاویون شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌‌های سرمایه‌‌گذاری کشور در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش اظهار کرد: دسته‌ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود. به عنوان مثال برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نمایشگاه‌های خارجی، صندوق تا 70 درصد هزینه‌های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت‌ها پرداخت می‌کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex 2019 می‌توانند علاوه بر استفاده از این خدمت با حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت‌های دانش‌‌بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت‌ها می‌توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می‌کنند، از تسهیلات 3 ساله لیزینگ با نرخ ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بهره‌مند شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاهی صندوق نوآوری می‌‌توانند تا ۵ آبان تقاضای خود را از طریق وبگاه مجری برپایی پاویون به نشانی deydad.com ثبت کرده و در فهرست متقاضیان این حمایت‌ها قرار گیرند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی دریافت حمایت‎های بلاعوض به منظور حضور مستقل در این نمایشگاه نیز می‎توانند از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031074

وب گردی

وب گردی