توجه به امور فرهنگی مهرجویان به اندازه حمایت اقتصادی از آنها مهم است

معاون فرهنگی سازمانِ مردم‌نهاد بین‌المللیِ خیریه آبشار عاطفه‌ها توجه به آموزش‌های دینی، مسائل فرهنگی، تحصیلی و برگزاری جشنواره‌های متنوع را در کنار پرداختن به گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های محروم ضروری دانست و از برنامه‌ریزی برای ارائه فعالیت‌های بیشتر در این حوزه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهشید وحیدیان‌راد با بیان اینکه فعالیت تبلیغی برای جلب مردم به امور خیر یکی از اقدامات مهمی است که باید از سوی موسسات خیریه دنبال شود، اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های سازمان، برگزاری جشنواره ایتام و تجلیل از خیرین است که در برخی از این جشنواره با دعوت از کودکان یتیم، تلاش می‌کنیم برای آنها حامی جذب کنیم.
وحیدیان‌راد با اشاره به اینکه سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها در حوزه تبلیغات به صورت جدی فعالیت می‌کند، گفت: در فعالیت‌های تبلیغات قسمتی به نام مدیریت ارتباطات داریم که با رسانه ملی، شبکه استانی و رادیو رایزنی می‌کند تا فعالیت‌های سازمان به صورت کلیپ، فیلم، تیزر و غیره به مردم گزارش شود.
وی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های تبلیغاتی این مؤسسه در راستای مدیریت انتشارات است؛ در این قسمت سعی می‌کنیم با بروشور، کاتالوگ و پوسترها در سطح شهر مردم را از ماهیت و فعالیت سازمان آگاه کنیم.
وحیدیان‌راد، انجام تبلیغات شهری را نیز یکی از مهمترین راه‌های ارتباطی موسسه با مردم دانست و اضافه کرد: به همین منظور رایزنی‌های بسیاری با شهرداری‌ها داریم تا بتوانیم بیلبوردها و پوسترها را در سطح شهر نصب کنیم؛ زیرا معتقدیم آشنایی مردم با امور خیر، زمینه برای فعالیت و مشارکت بیشتر آنها را نیز در این حوزه فراهم می‌کند.
معاون فرهنگی سازمانِ مردم‌نهاد بین‌المللیِ خیریه آبشار عاطفه‌ها برپایی 85 نمایشگاه عمومی و 27 نمایشگاه تخصصی را در سال گذشته، از جمله اقدامات مهم این نهاد در معرفی دستاوردها و فعالیت‌های سازمان دانست و گفت: سومین فعالیتی هم که در زمینه تبلیغات این مؤسسه وجود دارد برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای سازمان و فعالیت‌هایش است تا شفافیت‌سازی شود.

توجه ویژه به امور فرهنگی مهرجویان تحت پوشش

وی همچنین از توجه به امور فرهنگی مهرجویان را نیز در کنار امور تبلیغی و ارتباطی مهم دانست و گفت: در این موسسه در زمینه اجرای برگزاری مراسم‌ها در ایام شهادت، ایام تولد و ایام مناسبتی مانند 2۲بهمن، روز قدس و راهپیمایی‌هایی که انجام می‌شود به طور مستمر برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد.
وحیدیان راد اضافه کرد: برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی مانند سفر به قم و جمکران، شاهچراغ و عتبات عالیات نیز در زمره فعالیت‌های اجرایی معاونت فرهنگی و روابط عمومی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌هست.
معاون فرهنگی و روابط عمومی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: در قالب فعالیت‌های آموزشی-فرهنگی نیز کلاس‌های اخلاق و احکام، کلاس‌ها و مشاوره‌های قبل از ازدواج و جلسات معرفت در حرم امام رضا(ع) را برگزار می‌کنیم. جلسه معرفت در حرم امام رضا(ع) مختص مهرورزان است و هر پنجشنبه و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.کلاس تقویتی برای دانش‌آموزان مهرجو و کلاس‌های صنایع دستی نیز برای توانمند سازی و خوداشتغالی مهرجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031083

وب گردی

وب گردی