رقابت های شبیه‌سازی دادرسی کشوری در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از برگزاری رقابت شبیه‌سازی دادرسی(موت کورت)کشوری با محوریت دانشگاه‌‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تحت نظارت قضات دیوان عدالت اداری و اساتید رسمی انجمن حقوق اداری ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش رگروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شهرقدس، حسین منوری رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: دانشجویان رشته حقوق در این دانشگاه پیشتازان رقابت‌های علمی در سطح کشور هستند و با کسب مقام‌ اول در مسابقات علمی اخیر، خود را برای رقابت‌های حقوقی جدید در سطح کشور آماده می‌کنند‌.

وی یادآور شد: برنامه های جدیدی به منظور افزایش سطح علمی دانشجویان و برگزاری رقابت های علمی جدید در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس قرار دارد.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ادامه داد: با همکاری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت و انجمن علمی درصدد برگزاری رقابت‌هایی در قالب موت کورت در واحد هستیم تا با شبیه سازی انواع دادگاه‌ها، دانشجویان را با فضای حقوقی آشنا کنیم.

منوری با تأکید بر پتانسیل بالای دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در مسائل حقوقی از برگزاری رقابت شبیه‌سازی دادرسی(موت کورت)کشوری با محوریت دانشگاه‌‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تحت نظارت قضات دیوان عدالت اداری و اساتید رسمی انجمن حقوق اداری ایران در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با بیان اینکه به دانشجویان علاقه مند شرکت در این رقابت تسهیلاتی ارائه می شود، اظهار داشت: دانشجویان می توانند از اساتید ویژه و اتاق جلسات به منظور آمادگی علمی برای حضور در این رقابت ها بهره مند شوند.

منوری با اعلام خبر تأسیس مدرسه مهارتی حقوق (به ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)، از دانشجویان حقوق دانشگاه شهر قدس جهت بهره بردن از خدمات علمی این مدرسه دعوت کرد.

وی همچنین در رابطه با برنامه‌های جدید دانشگاه در راستای ارتقاء سطح علمی دانشجویان واحد تصریح کرد: با همکاری سازنده‌ای که با مرکز آموزش‌های کوتاه مدت و انجمن علمی واحد داشتیم تصمیم گرفتیم تا قبل از پایان امسال رقابت‌هایی را در قالب موت کورت در درون واحد ترتیب دهیم و با شبیه سازی انواع دادگاه‌ها، دانشجویان را با فضای حقوقی آشنا کنیم و بدین ترتیب در راستای ارتقاء سطح علمی و عملی دانشگاه و دانشجویان گام مثبتی برداشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031091

وب گردی

وب گردی