محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات‌ ایام شهادت امام رضا(ع) و وفات رسول اکرم (ص)

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد خودرو از محور قدیم مشهد-ملک‌آباد به صورت 24 ساعته در روزهای دوم تا ششم آبان‌ماه، ممنوع است و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه گفت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2248 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات‌ ایام شهادت امام رضا(ع) و وفات رسول اکرم (ص)

وی گفت: در جاده ‌قوچان-شیروان، محور شیروان-بجنورد و جاده بجنورد-جنگل گلستان و بالعکس ‌تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روزهای دوم، چهارم و ششم آبان ‌و همچنین از ساعت 8 تا 22 روزهای سوم، پنجم، هفتم و دهم آبان‌ماه ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: در محورهای استان خراسان رضوی تردد‌ تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای سوم تا هفتم آبان، در محورهای اصلی استان ممنوع است.

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد خودرو از محور قدیم مشهد-ملک‌آباد به صورت 24 ساعته در روزهای دوم تا ششم آبان، ممنوع است و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز سه‌شنبه هفتم آبان تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود؛ برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور به‌ عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد‌راه شهید شوشتری استفاده خواهد شد.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های پرتردد تا روز شنبه 11 آبان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد موتور‌سیکلت تا ساعت 12 روز شنبه 11 آبان از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، جاده تهران-سمنان -مشهد، محور‌ قوچان-مشهد، جاده سبزوار-مشهد و محور تربت حیدریه-مشهد وبالعکس ممنوع ‌است.

محدودیت ترافیکی محور هراز‌

وی گفت: در جاده هراز تردد ‌از ساعت 14 تا 24 روز جمعه سوم آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است، ضمناً ‌از ساعت 16 تا 24 روز سوم آبان، تردد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا افزود: در هراز تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز هفتم آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است ضمنا از ساعت 16 تا 24 ‌روز سوم آبان تردد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 11 آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت 16 روز جمعه 10 آبان تا ساعت ‌2 بامداد روز شنبه 11 آبان ‌از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: در محور هراز‌ تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکم آبان و از ساعت 6 تا 24 روز دوم آبان تا ‌روز 9 آبان و نیز از ساعت 6 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 12 روز 11 آبان از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محدودیت‌‌های تردد در محور کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 13 تا 24 روز جمعه سوم آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام ‌پلیس راه ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 ‌روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ‌یک‌طرفه خواهد شد.

وی گفت: در جاده چالوس تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه پنجم آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام پلیس راه‌ تردد خودرو از ساعت 16 تا 24 ‌روز پنجم آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا ادامه داد: در مجور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز سه‌شنبه هفتم آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام ‌پلیس راه تردد از ساعت 16 تا 24 ‌روز هفتم آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌ طرفه خواهد بود.

وی گفت: همچنین در محور کندوان تردد از ساعت 13 روز جمعه 10 آبان تا ساعت ‌2 بامداد روز شنبه 11 آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه ‌تردد خودرو از ساعت 16 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 11 آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج ‌یک‌طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون از ‌کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

‌محدودیت‌های ترافیکی محور فیروزکوه‌

محرابی‌نیا گفت: تردد تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز 10 آبان از تهران به قائم‌شهر و بالعکس، ممنوع است.

محدودیت تردد در محور‌ قدیم قزوین-رشت‌

وی گفت: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های دوم و ششم آبان و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 10 آبان در محور‌ قدیم قزوین-رشت‌ و بلعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی دیگر محورهای پرتردد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور آستارا- اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های دوم و ششم آبان و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 10 آبان‌ ممنوع است.

‌وی افزود: در محور قدیم ساوه- همدان و بالعکس‌ تردد‌ تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 روز شنبه چهارم آبان تا ساعت 24 روز یکشنبه پنجم آبان و نیز از ساعت 12 روز دوشنبه ششم آبان تا ساعت ‌24 روز سه‌شنبه هفتم آبان، ‌ممنوع است و مسیر جایگزین محور آزاد‌راه ساوه-همدان در نظر گرفته شده است.

محرابی‌نیا گفت: در جاده سلفچگان- قم ‌به سمت قم‌ تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 10 آبان ‌ممنوع است و مسیر جایگزین جاده آزاد‌راه تهران-ساوه است.

انسداد پنج جاده ‌به دلیل نبود ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر محور رامیان- اولنگ - شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-اندوهجرد و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آزادراه‌های قزوین-کرج‌ و کرج-تهران‌‌ پرترددترین جاده‌ها‌

محرابی‌نیا گفت: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه کرج - تهران‌، آزادراه ‌قزوین-کرج‌ و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031102

وب گردی

وب گردی