همدست «سلطان سکه» دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی 12 تریلیون و 552 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نعمت‌اله علیپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: با دستگیری سلطان سکه، شناسایی همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا شخصی به هویت (ج. ح) شناسایی شد.

وی توضیح داد: این متهم با همکاری وحید مظلومی معروف به سلطان سکه، سکه و ارزها را از بازار جمع آوری کردند و بدین ترتیب موجب افزایش قیمت سکه می‌شدند.

علیپور با اشاره به اینکه این فرد مالک یک باب مغازه طلافروشی در بازار بوده و در زمان آشفتگی بازار تحت پوشش خرید و فروش طلا، اقدام به معاملات طلای آب شده و کاغذ می‌کرده، گفت: مجموع گردش حساب‌های بانکی این فرد در بازه زمانی 93الی 97 بالغ بر 12 تریلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه متهم از سال 96 تاکنون متواری بوده، گفت: در ساعت 11 صبح روز 27 مهرماه این سوداگر بازار ارز در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه با دستور قضائی بالغ بر 830 میلیارد ریال از حساب بانکی وی توقیف شده است، گفت: متهم با دستور بازپرس شعبه 12 ناحیه 32 دادسرای عمومی و انقلاب تهران با قرار وثیقه در اختیار این پلیس برای تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031108

وب گردی

وب گردی