مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس معرفی شد

با حکم فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان، علی جعفرزاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس معرفی و از خدمات حسین نظری خواه رئیس اسبق بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد بندرعباس، با قدردانی از تلاش های بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی، بسیج را یک نیروی خودجوش دانست که مظهر قدرت، اراده و شعور یک ملت است و توانسته از زمان تاسیس تا کنون در شرایط سخت و زیانبار به کمک مردم بیاید.

احسان کامرانی دانشگاه را محور توسعه خواند و افزود: باید با اعتماد به جوانان و سرمایه گذاری بر روی آنان راه توسعه را هموار سازیم که این مهم یکی از رسالت های بسیج دانشجویی در ایجاد تحول و توسعه در دانشگاه است به طوری که باید با ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی تفکر و اندیشه بسیجی به یک جریان انقلابی و گفتمان سازی علمی مبدل شود.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و جوانان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی زبده و جوان رسالتش گره گشایی، همکاری و تعاون در امور است و می تواند با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در سازندگی و بالندگی کشور نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

کامرانی با اشاره به نقش جوانان در استمرار انقلاب افزود: جوانان بسیجی ما باید با در نظر گرفتن مولفه های توسعه با میدان دادن به جوانان، اعتماد به خلاقیت و پویایی آنان، نقش آفرینی جوانان را در دیگر صحنه های انقلاب معنا بخشیم.

در ادامه سرهنگ عارف رئوفی فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان نیز با اشاره به خدمات ماندگار بسیج دانشجویی در دانشگاه ها، افزود: یکی از رسالت های مهم بسیج حل چالش های پیش روی جامعه است و بسیج باید به عنوان یک نیروی مخلص و انقلابی با تربیت نیروهای کارآمد و ارزشی به این اهداف مهم دست یابد.

رئوفی افزود: نیروی بسیجی باید به عنوان یک نیروی متخصص و متعهد در هسته های علمی و تخصصی ورود کند و با ارائه راهکارهای علمی با ایجاد گفتمان عمومی در جامعه نقش آفرینی کند.

این مقام مسئول با اشاره به سیاست های کلان این نهاد مردمی گفت: جایگاه بسیج دانشجویی باید با تلاش نیروهای جوان و خوش فکر بسیجی در جامعه تثبیت و نهادینه شود و این مهم باید با حرکت در راستای سیاست های کلان نظام و انقلاب شکل بگیرد و با ریل گذاری در این راستا به بالندگی و افتخار برسد.

رئوفی دانشگاه را یکی مراکز مهم و حساس خواند که دشمنان انقلاب آن را هدف قرار داده اند و باید با هوشیاری اساتید و دانشجویان بسیجی این این تهدیدات به فرصتی برای رشد و توسعه کشور و تقویت انقلاب بیانجامد.

در این مراسم حسین نظرخواه، رئیس اسبق بسیج دانشجویی واحد بندرعباس نیز گزارشی از فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه عنوان کرد و سپس علی جعفر پور نیز به اعلام برنامه ها و راهکارهای خود در سمت جدید پرداخت.

کد خبر: 1031119

وب گردی

وب گردی