عرضه رب گوجه فرنگی در بورس کالای ایران

سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: رب گوجه فرنگی حاصل از فرآوری گوجه فرنگی های خریداری شده از کشاورزان در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد .

به گزار‌ش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از پات ، حسین شیرزاد رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: رب گوجه فرنگی حاصل از فرآوری گوجه فرنگی های خریداری شده بصورت حمایتی از کشاورزان در روزهای آتی توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.

شیرزاد با اشاره به اینکه در سال جاری، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به منظور جلو گیری از ضرر و زیان گوجه کاران و تعدیل قیمت این محصول به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و کارگروه تنظیم بازار کشور مبادرت به خرید حمایتی گوجه فرنگی مازاد نیاز بازار کرده افزود: این محصول پس از فراوری در کارخانجات رب سازی معتبر کشور و تبدیل به رب گوجه فرنگی با کیفیت و مطابق استاندارد های ملی و بین الملل طی روزهای آینده از طریق تالار فرعی بورس کالای ایران در معرض انتخاب خریداران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: متقاضیان می توانند از طریق کارگزاریهای عضو بورس کالای ایران، بدوا نسبت به اخذ کد معاملاتی و سپس خرید این کالا اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031122

وب گردی

وب گردی