iOS 13.2 Beta 4 منتشر شد

با وجود انتشار بروزرسانی متعدد برای iOS 13 اپل می خواهد یک بروزرسانی دیگر برای آن منتشر کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پس از انتشار iOS 13 بدلیل مشکلات بوجود آمده، اپل مجبور به انتشار iOS 13.1 شد. با این که یک ماه بیشتر از انتشار این نسخه نگذشته اپل سه بروزرسانی جدید برای آن منتشر کرده است با این حال همچنان به کار خود بر روی iOS 13.2 نیز ادامه می دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که iOS 13.2 چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با این حال ، این غول فناوری که هفته گذشته iOS 13.2 Beta 3 را منتشر کرده بود ، این بار و پس از iOS 13.2 Beta 4 این نسخه در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت.

iOS 13.2 Beta 4 منتشر شد! چه چیز جدیدی در آن خواهیم دید

در نسخه iOS 13.2 Beta 4 در قسمت یاداشت ها به غیر از رفع اشکال و بهبود عملکرد شاهد مورد جدیدی نیستیم. در این زمینه ، براحتی می توانیم بگوئیم که iOS 13.2 Beta 4 حاوی نوآوری بزرگی نیست.

برای دسترسی به بروز رسانی های بتا ، دستگاه شما باید در UDID ثبت شده باشد. گزینه دیگر نصب پروفایل های توسعه دهنده در دستگاه است که می توانید به راحتی در اینترنت پیدا کنید.

در ماه ژوئیه ، بیش از 60 ایموجی با iOS 13.2 ارائه می شود. علاوه بر این در ایموجی های انسانی می توانید آنها را با رنگ های مختلف صورت انتخاب کنید.

در صفحه برنامه ، اکنون می توانید با فشار دادن و نگه داشتن هر برنامه ، مستقیماً آن برنامه را حذف کنید. گزینه «برنامه ها را دوباره مرتب کن» در حالی که هنوز موقعیت مکانی خود را حفظ کرده است به «صفحه اصلی را مرتب کن» تغییر نام داده است.

نکته برجسته دیگر در iOS 13.2 گزینه حذف تاریخ Siri و Dictation است. مدت ها قبل اپل قول این ویژگی را به کاربران داده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031135

وب گردی

وب گردی