خبر هیجان انگیز در مورد اتومبیل های کاملاً خودران

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا می گوید اتومبیل های این شرکت تا پایان سال به طور کاملا خودران در جاده ها حرکت می کنند.

So به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، خودروهای برقی تسلا سالهاست در بازار حضور دارند. این اتومبیل ها با توانایی رانندگی خودران از همه رقبای خود پیشی گرفته اند اما هنوز به قابلیت مطلوب نرسیده اند. این بدان دلیل است که اتومبیل های تسلا کاملاً خودران نیستند.

هیچکدام از وسایل نقلیه موجود در بازار در حال حاضر کاملاً مستقل نیستند. اگرچه اتومبیل های تسلا می توانند به طور خودکار در جاده ها رانندگی کنند اما دائماً بررسی می شود که راننده هوشیار و مسلط به خودرو باشد.

تلاش تسلا برای عرضه زودهنگام رانندگی کامل خودران

ایلان ماسک در سخنرانی برای سرمایه گذاران این شرکت ، گفت که تا پایان سال 2019 ، این شرکت می تواند توانایی رانندگی کامل خودران را برای دسترسی زودتر از برنامه پیش بینی شده ارائه دهد. اگرچه تأکید شده که این موضوع قطعی نیست ، اما برنامه های تسلا در این راستا پیاده شده است.

فکر نکنید که در پایان سال ، تمامی وسایل نقلیه تسلا به طور کاملا خودران در جاده ها به حرکت در می آیند ، زیرا این ویژگی توسط تعداد محدودی از کاربران در مراحل اولیه آزمایش می شود. ماسک می گوید کاربران می توانند بدون دخالت در رانندگی با وسیله نقلیه از منزل به محل کار یا نقطه دیگر بروند.

مدیرعامل تسلا با بیان این که اکنون می توان از ویژگی رانندگی اتوماتیک در سرعت های بالاتر نیز استفاده کرد ، گفت: ویژگی Smart Summon که اخیراً مورد انتقاد قرار گرفته نیز قادر به کنار آمدن با سرعت های پایین خواهد بود.

مدیرعامل تسلا در اوایل سال جاری گفت که رانندگی کاملا خودران بدون محدودیت جغرافیایی انجام خواهد گرفت.

ویژگی رانندگی کاملا مستقل تسلا تا اواسط سال 2020 فعال می شود. کسانی که می خواهند قبل از خرید خودرو این ویژگی را اضافه کنند ، 6000 دلار پرداخت می کنند و افرادی که می خواهند آن را پس از تحویل فعال کنند ، 8000 دلار پرداخت می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031147

وب گردی

وب گردی