۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهریزک کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری ۴ سوداگر مرگ در منطقه کهریزک خبر داد و گفت: در این عملیات ۷۰ کیلو و ۵۶۵ گرم تریاک، حشیش و... کشف شد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات پلیسی که توسط ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد، به دست آمد که فردی در منطقه کهریزک با همکاری سایر همدستانش مقداری تریاک و حشیش و ... خریداری و با جمع آوری این مواد مخدر در محل سکونتش قصد دارد در فرصت مناسب آن ها را بفروشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراقبت های ویژه از مخفیگاه متهم انجام شد و رفت و آمد متهم اصلی پرونده و سایر همدستانش در کنترل در آمد و در نهایت نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با روشن شدن زوایای پنهان پرونده، سرانجام تیم عملیات پایگاه نهم این پلیس در ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز سی ام مهرماه به محل سکونت متهم اعزام و پس از چندین ساعت مراقبت های پلیسی، موفق شدند متهم و ۳ همدستش را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بررسی از منزل وی مقدار ۶۰ کیلو و ۸۹۵ گرم تریاک، ۷کیلو۲۷۰ و گرم حشیش و ... در مجموع به مقدار ۷۰ کیلو و ۵۶۵گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان گفت: متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهند گرفت.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1031173

وب گردی

وب گردی