برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه‌ها با نام و یاد شهدا باشد

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل از قهرمانان را یکی از اهداف مهم و باارزش ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه‌ها با نام و یاد شهدا باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، کمال جوانمرد در جلسه کمیته تخصصی ورزش گیلان که در سالن اجتماعات رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی پیشانی ورزش در کشور است بیان کرد: جریان سازی ورزشی در کشور مورد باید توجه قرار گیرد.
مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از چیرانی که همواره بستری مناسب را در ورزش استان گیلان به وجود آورد، گفت: جنس ورزش، جنس فرهنگ است و ورزش در جامعه اسلامی یک ابزار جهت تکامل انسان است.

جوانمرد با بیان اینکه ورزش موجب نشاط و شادابی در کشور است، تصریح کرد: ورزش باید جز بستر و سبک زندگی هر ایرانی باشد و این به طور قطع باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های مالی در کشور است.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه ورزش محض نیست و برای ساختن یک جامعه در نظر گرفته می‌شود، گفت: مهمترین ابزار اقتصاد مقاومتی، انسان مقاوم و سالم است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند: «امر به ورزش امر به معروف است» گفت: ورزش یک ارزش است و تنها برای شادابی و نشاط نیست بلکه ورزش در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظیر آن مشاهده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سناریوی دشمن که یک سناریوی برانداز است، گفت: سناریوی دشمن به طور مستقیم و خشن نیست بلکه به‌صورت نرم، نیمه سخت و فرهنگی است.

جوانمرد با تاکید بر اینکه سناریوی براندازی دشمن اکنون ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است تصریح کرد: مهمترین و برترین ابزار مقابله با حمله و تهدید نرم دشمن ورزش است.

وی با اشاره به اینکه ورزش یک قدرت نرم است و جنس مقاومت با جنس حمله یکی باشد خاطر نشان کرد: مقاومت ما در مقابل دشمن باید مقاومت نرم باشد.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره موفقیت تیم کشتی در نیمه نخست و اوایل سال 98 خاطرنشان کرد: تیم کشتی ایران 50 سال در سکوی نخست قاره کهن ایستاده است و این نشان از توانایی بالا در ورزش مردم ایران است.

وی با بیان اینکه فعالیت ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار بالا است و سال جاری 40 قهرمانی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: کسب مقام‌های بالای در برخی از رشته‌های ورزشی نشان از اهمیت دادن دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش است.

جوانمرد تجلیل از قهرمانان را یکی از اهداف مهم و با ارزش ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات در دانشگاه‌ها با نام و یاد شهدا باشد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خاطرنشان کرد: رشد جوان ها در ورزش بسیار ارزشمند است و این یکی از بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه مسابقات ورزشی باید همراه با پیوست فرهنگی باشد گفت: استان گیلان پیشرو در مسائل ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه نباید از شهریه ورزشی جهت برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی استفاده شود و اداره ورزش‎ها باید درآمدزایی داشته باشند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای سالن‌های ورزشی با زیرساخت‌های استاندارد و معتبر است.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه دارای اعتبار مناسبی در مردم است و این امر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: مدارس سما بستر بسیار مناسبی جهت ایجاد فرهنگ سازی ورزشی از پایه است.

جوانمرد با تاکید براینکه بسترسازی ورزشی جهت سالم بودن فرزندان ایران اسلامی است، تصریح کرد: توقع ورزشکاران بسیار اندک است ولی آورده‌های بسیار زیادی را برای دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031177

وب گردی

وب گردی