اعزام 40 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور در هفته آینده

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اعزام 40 هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور در هفته آینده خبر داد.

علی رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات برگزاری اردوهای راهیان نور در سال جاری بیان کرد: مراسم افتتاحیه نمادین کشوری راهیان نور در سال تحصیلی 99-98،‌ با حضور مسئولان کشوری و لشکری شنبه 11 آبان ماه در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین کاروان راهیان نور شامل دانش‌آموزانی از شهر تهران و شهرستان‌های آن، استان‌های قم،‌ سمنان، مازندران و قزوین است. حدود 4 هزار دانش‌آموزان از استان‌هایی که پیش‌تر به آن اشاره شد، در اردوهای راهیان نور سال جاری شرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: 40 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور در هفته آتی به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد. در این مراسم میزبان محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه کشوری به عنوان سخنران برنامه خواهیم بود. امیدوارم در راستای رسالتی که وزارت آموزش و پرورش در راستای تقویت بنیاد‌های ارزشی و انقلابی به ما محول کرده‌ است، بتوانیم در سال تحصیلی جدید این وظیفه را اجرایی کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: میزبانی این برنامه بر عهده آموزش و پرورش شهر تهران وشهرستان‌های اطراف خواهد بود، برنامه ویژه و متنوعی را برای افتتاحیه اردوهای راهیان نور در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031182

وب گردی

وب گردی