اولین دوره آموزشی تخصصی"تکنیک‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی" در واحد شاهرود برگزار شد

دوره آموزشی «تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی» جهت ارتقاء سطح دانش دانشجویان و علاقمند کردن دانشجویان به پژوهش در حوزه حیوانات آزمایشگاهی و همچنین آموزش عملی تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، اولین دوره آموزشی تخصصی "تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی" برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

این دوره با همکاری مرکز تحقیقات نانوذرات بیولوژیک در پزشکی و آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به مدت 8 ساعت در این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

رئیس مرکز تحقیقات نانوذرات بیولوژیک در پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص دوره مذکور ابراز کرد: این دوره که در سطح 1 و در دو بخش تئوری و عملی طراحی شده بود صبح و عصر روز پنجشنبه 2 آبان ماه 98 در دانشکده علوم پزشکی و آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

بهروز یحیایی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی «تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی» جهت ارتقاء سطح دانش دانشجویان و علاقمند کردن دانشجویان به پژوهش در حوزه حیوانات آزمایشگاهی و همچنین آموزش عملی تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی برگزار شد که با استقبال دانشجویان رشته‌های پزشکی، تربیت بدنی، فیزیولوژی ورزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شاهرود، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مواجه شد.

متخصص علوم تشریحی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: امروزه تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی با هدف افزایش سطح دانش پزشکی و بیولوژی و ارتقای زمینه های مختلف تحقیقاتی جهت انجام پیش آزمایشات بالینی انسانی، دارای اهمیت است و محققین علوم پزشکی و زیستی در این زمینه بسترسازی مناسب را پدید آورده اند و برگزاری این دوره توسط دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم در همین راستاست و گامی مهم در جهت ارتقای علم پزشکی و رشد سلامت فعال در شهرستان شاهرود است.

یحیایی در پایان در خصوص برنامه های آینده مرکز تحقیقات نانوذرات بیولوژیک در پزشکی اظهار کرد: "تا پایان سال جاری با هدف ارتقاء سطح دانش بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و اشاعه علم، 3 دوره آموزشی دیگر با عنوان کشت سلول های سرطانی، مقاله نویسی علمی فارسی و مقاله نویسی علمی انگلیسی(ISI) به ترتیب در تاریخ های 30 آبان، 5 دی ماه و 8 اسفندماه از برنامه های این مرکز است."

انتهای پیام /

کد خبر: 1031198

وب گردی

وب گردی