بازار را در اختیار استارت‌آپ ها قرار دهیم

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: اگر بتوانیم مجالی برای حضور شرکت‌های فضاهای پایه و استارت‌آپ‌ها فراهم کنیم و بازار لازم را در اختیار آنها بگذاریم، ناخودآگاه جایگاه ایران را در عرصه فضایی نیز بالاتر برده‌ایم.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، درباره جایگاه ایران در حوزه فضایی در منطقه توضیح داد: اگر بخواهیم به دنبال پیدا کردن جایگاه مناسب و در شأن ایران در منطقه و جهان باشیم باید در موضوع اقتصاد فضاپایه بیش از قبل متمرکز شویم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مجالی برای حضور شرکت های فضاهای پایه و استارت‌آپ ها فراهم کنیم و بازار لازم را در اختیار آنها بگذاریم، ناخودآگاه جایگاه ایران را در عرصه فضایی نیز بالاتر برده‌ایم.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در ادامه بیان کرد: با قرار دادن بازار لازم در اختیار استارت‌آپ ها و جوانان هم اشتغال آنان را تامین کرده‌ایم و هم حرکت جدیدی را در اقتصاد شروع کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با آن که در ابتدای کار قرار داریم اما پژوهشگاه فضایی ایران توانسته است مانند یک جاده صاف کن مسیر را برای حضور استارت‌آپ ها و شرکت های نوپا فراهم کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031213

وب گردی

وب گردی