برترین ابزار مقابله با تهدیدات نرم دشمن٬ ورزش است

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سناریوی دشمن به‌طور مستقیم و خشن نیست بلکه به‌صورت نرم، نیمه‌سخت و فرهنگی است و برنامه فعلی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است، بر همین اساس مهم‌ترین و برترین ابزار مقابله با حمله و تهدید نرم دشمن ورزش است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاددر جلسه کمیته تخصصی ورزش گیلان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان و جمعی از مدیران ورزش استانی برگزار شد، با بیان اینکه هفته تربیت‌بدنی پیشانی ورزش در کشور است، اظهار کرد: «جریان‌سازی ورزشی در کشور باید موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که همواره بستری مناسب را در ورزش استان گیلان به وجود آورده تأکید کرد: جنس ورزش، جنس فرهنگ است و ورزش در جامعه اسلامی یک ابزار برای تکامل انسان است.

جوانمرد بابیان اینکه ورزش موجب نشاط و شادابی در کشور است، تصریح کرد: ورزش باید جزء بستر و سبک زندگی هر ایرانی باشد و این قطعاً باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های مالی در کشور است.

وی فرمایش امر به ورزش امربه‌معروف است مقام معظم رهبری را یادآور شد و افزود: ورزش یک ارزش است و تنها برای شادابی و نشاط نیست بلکه باید در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظیر آن مشاهده و مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سناریوی دشمن یک سناریوی برانداز است، اظهار کرد: سناریوی دشمن به‌طور مستقیم و خشن نیست بلکه به‌صورت نرم، نیمه‌سخت و فرهنگی است و برنامه فعلی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است، بر همین اساس مهم‌ترین و برترین ابزار مقابله با حمله و تهدید نرم دشمن ورزش است.

جوانمرد موفقیت تیم کشتی در نیمه نخست و اوایل سال ۹۸ را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تیم کشتی ایران ۵۰ سال در سکوی نخست قاره کهن ایستاده و این نشان از توانایی بالا در ورزش مردم ایران است.

به گفته وی فعالیت ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار بالاست و سال جاری ۴۰ قهرمانی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی کسب‌شده و کسب مقام‌های بالا در برخی از رشته‌های ورزشی نشان از اهمیت دادن دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش است.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: رشد جوان‌ها در ورزش بسیار ارزشمند است و این‌ یکی از محورهای بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گفته جوانمرد مسابقات ورزشی باید همراه با پیوست فرهنگی باشد و استان گیلان پیشرو در مسائل ورزشی است.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: نباید از شهریه ورزشی برای برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی استفاده شود و اداره ورزش‎‌ها باید درآمدزایی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031215

وب گردی

وب گردی