زیرساخت های مورد نیاز استارت‌آپ‌ها فراهم می شود

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه شاهد نشانه های روشنی از انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتال در کشور هستیم، گفت: زیرساخت‌های پایه‌ای مورد نیاز کسب و کارهای IT و استارت‌آپ‌ها فراهم می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی گفت: اتفاقاتی که در کشور در حوزه استارت‌آپ ها رخ داده و دانش بومی، امکانات و بسترهایی که در حوزه صادرات این کسب و کارها صورت گرفته است باعث شده ما در حوزه زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور، شاهد رشد باشیم و همگام با دنیا گام برداریم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان بخش تأمین کننده زیرساخت‌های اصلی مورد نیاز برای کسب و کارها، تمام توان و سرمایه‌گذاری خود را در این خصوص صرف کرده و انتظار می رود این امر به بهترین شکل محقق شود.

فتاحی گفت: برای توسعه بازار IT باید زیرساخت‌های پایه‌ای مورد نیاز کسب و کارهای IT فراهم شود و به حداکثر پایداری و کیفیت برسد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: انجام تعرفه گذاری و رگولاتوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور، باعث حذف واسطه ها و قوانین دست و پاگیر که دامن گیر این حوزه بوده، شده و بخش اصلی آن در حوزه زیرساخت نمود یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031219

وب گردی

وب گردی