بولینگر قیمت کامیون‌های برقی را اعلام کرد

شرکت آمریکایی بولینگر موتورز قیمت کامیون‌های الکتریکی خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هنگامی که صحبت از وسایل نقلیه الکتریکی به میان می آید، اولین شرکتی که به ذهن خطور می کند تسلا است؛ اما ده ها مارک مختلف در این زمینه وجود دارد. یکی از این مارک ها، Bollinger Motors تولید کننده کامیون برقی مستقر در میشیگان است، این شرکت به تازگی قیمت مدل های B1 و B2 را که مشابه جیپ هستند، اعلام کرد.

این وسایل نقلیه که برای حرکت در زمین های ناهموار توسعه یافته اند‌، قیمت اولیه 125 هزار دلار دارند. در بیانیه ای که برای مدل B1 در سال 2017 صادر شده بود، قیمت زیر 100 هزار دلار هدف قرار گرفته بود و اکنون می بینیم که شرکت نمی توانسته به این هدف دست یابد.

قیمت کامیون های برقی Bollinger اعلام شد

با توجه به اینکه این کامیون‌ها، خریداران محدود و خاصی دارند، نرسیدن شرکت به قیمت هدف گذاری شده مشکل خاصی برای شرکت تولید نخواهد کرد. مدل های B1 و B2 دارای معماری یکسانی هستند.

با وجود باتری بسیار بزرگ و غول آسای 120 کیلووات ساعتی مدل های B1 و B2 بولینگر دامنه حرکت 320 کیلومتری دارند. علاوه بر این، این کامیون ها در حدود 4.5 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر می‌رسند که در رده خود بسیار شگفت‌انگیز است.

این کامیون ها توانایی حمل 5.2 تن بار و 7.5 تن ظرفیت بکسل کردن، دارند و از ارتفاع 15 سانتی متر از سطح زمین برخوردار خواهند بود. در حالی که می توان این ارتفاع را به بالا یا پایین تغییر داد و برای ارتفاع های کم و زیاد دو چرخ دنده متفاوت دارند.

از تصاویری که به اشتراک گذاشته شده است، اینگونه به نظر می رسد که این مدل ها دو درب هستند. با این حال، بولینگر موتور می گوید که قصد دارد نسخه های چهار درب هر دو مدل را طراحی کند. اگر به قیمت برگردیم، باید بگوییم که تولید کامیون گران است و حاشیه سود آن پایین است. نکته مهم این است که بولینگر موتور، یک شرکت تازه کار است و از نظر مالی هم در برابر رقبای خود چندان قوی نیست تا بتواند خریداران وسایل نقلیه را پیدا کند.

98/8/3

انتهای پیام/

کد خبر: 1031220

وب گردی

وب گردی