مدیر عامل هواوی از اپل استفاده می‌کند

با وجود رقابت بین هواوی و اپل، رسانه‌ها مچ مدیر عامل هواوی را در حال استفاده از محصولات اپل گرفتند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در علم اقتصاد و بازاریابی و با توجه به رقابت شدید بین مارک ها‌، بسیار مهم است که مدیران شرکت ها از محصولات مارک های رقیب استفاده نکنند. بارها مشاهده شده مدیر‌عامل یک شرکت از محصولات شرکت رقیب استفاده کرده که این اقدام سر و صدای زیادی به وجود می‌آورد. این بار مدیر عامل هواوی با محصول شرکت رقیب خود یعنی اپل مشاهده شده است.

در تصویری که در شبکه اجتماعی ویبو Weibo به اشتراک گذاشته شد‌، آیپد رن ژنگفی مدیر‌عامل هواوی در حالی که از گیت امنیت فرودگاه عبور می کرد، از کیف او بیرون افتاده است.

رن ژنگفی مدیر عامل شرکت هواوی با iPad دیده شد

در حالی که مشاهده ژنگفی با iPad محصول اپل سر و صدای زیادی در مطبوعات جهان ایجاد کرده است ، باید بگوییم که او با اپل هیچ خصومت شخصی ندارد. ژنگفی در مصاحبه ای که در رسانه های چینی در اوایل سال جاری منتشر شد گفته بود: « فرزندان من محصولات اپل را به هواوی ترجیح می دهند

ژنگفی اضافه کرده بود که این بدان معنا نیست که خانواده اش محصولات هواوی را دوست ندارند و اپل یک اکوسیستم خوب است. او تنها با این سخنان علاقه خانواده خود به محصولات اپل را اعلام کرده بود. هنگامی که دختر ژنگفی، منگ وانژو سال گذشته در کانادا دستگیر شد؛ یک آی‌فون‌، مک‌بوک و آی‌پد از کیف او بیرون آمد.

رن ژنگفی در مصاحبه با بلومبرگ گفت: «اپل شرکت برتر جهان است.» او در ادامه گفت: «اگر اپل نبود اینترنت و موبایل هم نبود. اگر اپلی برای نشان دادن زیبایی های دنیا وجود نداشت، نمی توانستیم این زیبایی ها را ببینیم.» او با این سخنان توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

با این حال استفاده مدیرعامل یک شرکت از محصولات شرکت رقیب باعث بی اعتمادی کاربران آن شرکت می‌شود.

در حالی که رقابت جدی بین هواوی و اپل وجود دارد‌، اظهارات مدیرعامل هواوی بسیار قابل تامل به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031226

وب گردی

وب گردی