آبگرفتگی در ۱۰۰ نقطه از تهران/ ترافیک سنگین درمعابر پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین دربزرگراه آزادگان و محدوده آزادی گفت: در ۷۸ نقطه تهران آبگرفتگی داشته ایم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آبگرفتگی در بیش از ۱۰۰ نقطه از پایتخت درپی بارندگی‌های صبح امروز خبر داد و گفت: ترافیک سنگین در جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل جاده مخصوص، جاده مخصوص محدوده کاروان سنگی وجود دارد.

مهماندار با اشاره به بارش باران در معابر پایتخت، گفت: هم اکنون شاهد بار ترافیکی سنگین و نیمه سنگین در بزرگراه‌های شهر تهران به ویژه در بزرگراه‌های همت، حکیم، بابایی، زین‌الدین، نواب، امام علی، آزاد راه تهران - کرج، آیت الله هاشمی رفسنجانی، چمران و جاده مخصوص کرج هستیم و در همین راستا نیز همکاران من در معابر حضور داشته و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهندکرد.

وی با بیان اینکه از صبح امروز از بیش از ۱۰۰ نقطه از پایتخت مواردی از آبگرفتگی به پلیس گزارش شده است، گفت: لازم است شهروندان در این ایام از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در صورت لزوم تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، افزود: در زیرگذر شرق میدان آزادی، حلقه داخلی میدان آزادی و آزاد راه تهران کرج به سمت شرق، روی پل جناح نیز ترافیک سنگین است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031235

وب گردی

وب گردی