حضور بیش از 1600 ایده فناورانه در هفتمین نمایشگاه «ربع رشیدی»

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری «ربع رشیدی» با حمایت معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حمایت از فروش محصولات دانش بنیان و معرفی ایده‌های فناورانه نیازمند برگزاری رویدادهای سالانه‌ است. در این گرد هم‌ایی‌های برگزار شده در نقاط مختلف کشور، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و مبتکرین خلاق می‌توانند نیازها و تولیدات خود را به اشتراک بگذارند و با مشتریان بالقوه طرح‌ها و تولیدات فناورانه خود ارتباط برقرار کنند.

هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (9RINOTEX201 ) از جمله این رویدادها است که با حمایت نهادهای دولتی مختلف از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جهوری در شهر صنعتی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال بیش از 1600 ایده و طرح فناورانه و افزایش حضور فناوران و نمایندگان مراکز علمی و تحقیقاتی ملی از استان‌های دیگر از جمله نقاط قوت این رویداد محسوب می‌شود. همچنین هر ساله بر تعداد شرکت کنندگان بین الملی این رویداد افزوده می‌شود.

امسال نیز هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در چهار بخش ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه در تاریخ 13 الی 17 آبان ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی بر روی کمک به تجاری سازی فناوری، بستر سازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار تاکید ویژه دارد، به همین جهت شناسایی و معرفی ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و اختراعات فناورانه و ایده‌های دانش محور در رویدادهای این چنینی را در دستور کار خود قرار داده است.

معرفی نیازهای فناورانه دستگاه‌ها، نهادها و بنگاه‌های خدماتی و تولیدی و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نیز از جمله اهداف نمایشگاه ربع رشیدی محسوب می‌شود. همچنین شرکت‌های حاضر در این رخداد تا 70 درصد از یارانه شرکت در نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031238

وب گردی

وب گردی