آماده باش آتش نشانی در آب گرفتگی های تهران/  تخلیه آب از منازل با پمپ‌های آب‌کش

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: سازمان آتش نشانی شهر تهران برای رفع آب‌گرفتگی‌ها و تخلیه آب از منازل و نقاط مختلف با استفاده از انواع و اقسام پمپ‌های آب‌کش آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانبوز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص اقدامات سازمان آتش نشانی شهر تهران برای مقابله با آب‌گرفتگی و رفع آب‌گرفتگی‌های مقطعی گفت: سازمان آتش نشانی به جهت ماهیت کار خود به صورت دائم در آماده باش به سر می‌برد.

وی گفت: اما در مقاطعی با توجه به اتفاقات و پیش بینی‌هایی که می‌شود برنامه‌ریزی برای اقدامات بیشتر و همچنین تمهیدات لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص بارندگی در شهر تهران انواع و اقسام پمپ‌های آب کش نظیر تک‌فاز، سه فاز، خودرویی و موتوری در ردیف عملیاتی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین خودروهای امدادی و احتیاط به خط شده تا در صورت نیاز به محل‌های مورد نظر اعزام شده و اقدام به عملیات کنند.

جلال ملکی گفت: از سه روز قبل در گوشه و کنار شهر تهران آب‌گرفتگی‌هایی عمدتا در نقاط قدیمی شهر ایجاد شده است که برای تخلیه آب همکارانم به این نقاط اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: البته خوشبختانه در این چند روز هیچ حادثه خاص و بزرگی نظیر ریزش ساختمان و یا فروریزش رخ نداده است و از این بابت خدا را شاکریم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031255

وب گردی

وب گردی