3 بازیکن تیم کاراته دانشگاه آزاد شانس ورود به المپیک دارند/ مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هستیم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اتفاقات هفته آخر لیگ سال قبل را فراموش کرده و به فصل جدید مسابقات خوش‌بین است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمدصافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد این روزها خود را آماده حضور در مسابقات فصل جدید می کند. مسابقاتی که از چهارشنبه 8 آبان آغاز می شود و تیم دانشگاه آزاد طبق معمول جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات به حساب می آید.

صافی در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: سرانجام تیم را برای شرکت در مسابقات سوپرلیگ آماده کردیم. مسابقات از این هفته آغاز می شود و امیدواریم که امسال قهرمانی از آن ما باشد. اتفاقات هفته آخر فصل قبل را فراموش کرده ام. سال قبل هم حق ما قهرمانی بود و رئیس محترم کمیته داوران قهرمانی ما را برهم زد. امسال برای قهرمانی می جنگیم و امیدواریم که یک جام دیگر را به کارنامه طلایی تیم کاراته دانشگاه آزاد اضافه کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کره جنوبی در ادامه به وضعیت امسال تیمش اشاره کرد و گفت: طبق آمار قوی ترین، باثبات ترین و پرافتخارترین تیم لیگ هستیم. امسال برای کسب یک قهرمانی دیگر با ترکیبی از بازیکنان باتجربه، بازیکن جوان دارای سابقه ملی و همچنین قهرمانان جدیدی پا به مسابقات می گذاریم که از دل مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی جذب شده اند؛ همچنین شرط 80درصدی حضور اعضای خانواده دانشگاه آزاد در بین بازیکنان و کادرفنی را رعایت کرده ایم.

صافی در ادامه تاکید کرد: 3 ورزشکار نخبه ما ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری شانس المپیک دارند و بقیه بازیکنان نیز یا عضو تیم ملی هستند یا امسال برای پیراهن تیم ملی می جنگند. امسال مسابقات در دو گروه برگزار می شود و در کنار تیم پاس سرگروه های لیگ هستیم. از این چهارشنبه وارد مسابقات می شویم و امیدواریم که لیگ داغی را شاهد باشیم. امسال در کاتا هم حرف های خوبی خواهیم داشت و با قدرتی دو چندان درمسابقات لیگ شرکت می کنیم. امیدوارم داوری ها عادلانه باشد و دیگر شاهد اتفاقات هفته آخر فصل قبل نباشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031256

وب گردی

وب گردی