کدام نقاط تهران مشکل آب گرفتگی دارد؟

برخی از نقاط آب گرفتگی امروز تهران همان نقاطی است که در نوروز امسال هم دچار مشکل بود. البته مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد برای رفع این مشکلات قراردادهای امضاء شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چند روزی است که بارش باران در تهران آغاز شده است از شب گذشته میزان بارش باران بالا رفته و در برخی معابر تهران شاهد آب‌گرفتگی هستیم این در حالی است که مدیران شهری معتقدند آب‌گرفتگی معابر این بار به دلیل گرفتگی انهار نبوده بلکه به دلیل مشکلات هندسی است.

در پی بارش باران، بسیاری از معابر و بزرگراه‌های تهران قفل شد. صبح امروز شهردار تهران به همراه برخی از معاونینش در مرکز کنترل ترافیک برای رصد وضعیت پایتخت حضور یافت.

در 4 روز گذشته میانگین بارش در برخی نقاط تهران 16 میلی‌متر در ساعت و در برخی قسمت‌ها هم به 20 میلی‌متر رسیده است که به گفته عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خیلی از جاها با این حجم از آب احتمال وقوع سیل وجود داشت اما با تدابیر صورت گرفته این امر رخ نداد.

در حدود 4 تا 5 نقطه از شهر تهران (امام علی، آزادگان، آزادی و ...) آب‌گرفتگی شدیدی رخ داده است که البته این نقاط همان بخش‌هایی بوده که در نوروز امسال هم آب‌گرفتگی در این بخش‌ها صورت گرفته بود. عطایی در این باره به فارس گفت که مشکلات در این بخش‌ها فنی است و باید برطرف شود که البته قراردادهای این کار هم امضا شده است.

گفته می‌شود در روزهای آینده وضعیت بهتر می‌شود و تمامی نیروها در حالت آماده‌باش هستند و همچنین در روددره‌های تهران هم مشکلی وجود نداشته است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031272

وب گردی

وب گردی